Storm!

Idag är det verkligen storm ute! Det blåser som aldrig förr!

Idag ska jag lämna in min mobiltelefon. Den har börjat att tappa mottagning på platser där jag har haft fullt förut. Tur att garantin finns kvar! Har nu letat i våra gömmor efter någon gammal fungerande.....hittade en samsung som kom typ -03 när polyfoniska ringsignaler var på tapeten!

Victor sover som sjutton, har sovit snart i två timmar. Han blir så otroligt trött när han utforskar alla saker, kryper runt och drar sig upp överallt så nu är det bara att passa hans lilla huvud! Han har redan fått två blåningar på kinden och en reva på hakan.

I veckan har vi varit riktigt husliga. Vi har avfrostat frysen, kokat både lingon och hjortronsylt samt bakat bullar. Igår tog jag även fram symaskinen och sydde upp mina jeans!

För övrigt så ska det bakas ännu mera i morgon! På lördag ska vi ha en liten namngivelsefest för Victor.......typ som ett dop men inte i kyrkan! Eller vi kallar det för ett litet kalas, det blir paj och tårta samt samkväm! De som förväntar sig ett tal eller dylikt kan glömma det!

Ikväll så ska jag Verona och Sandra träffas för att snacka lite skit och käka en bit mat! Det blir allt för sällan! En sak är säker i alla fall.....det kommer att bli skitkul och tiden kommer att inte räcka till!

Nää nu ska jag kika på lilla gubben!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tycker det är en bra ide med namngivelsefest! Blir säkert jätte trevligt!!

Duktig du är som kokar sylt och bakar bullar! En riktig super mamma!

2009-07-10 @ 13:19:15
Postat av: mamma

HALLÅ VART ÄR DU?

2009-07-21 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0