Nääää

Det är verkligen sommar ute vilket gör att man inte har tid att blogga lika mycket nu som tidigare! på dagarna sitter vi mest ute i skuggan och softar och på kvällarna är jag och Jonas ute och slåss med myggen!

Victor har för övrigt lärt sig lite nya saker! Han kan härma en hostning och det roligaste han lärt sig är att han skakar på huvudet, som om han säger nej! Vi har för övrigt sänkt sängen till det lägsta eftersom han reser sig upp. Han var så trött ikväll när vi gick hem från Jonas föräldrar så han somnade nästan i vagnen. Vi gav honom välling och då sa jag till Jonas att vi lyfter över honom i sängen just innan han har somnat så då går det nog bäst!! Ha, ha....trodde vi! Han blev jättepigg, satte sig på knä och tittade på Jonas som låg i vår säng och skakade på huvudet, näänää! *Sötungen* Jonas höll på att skratta ihjäl sig!

Idag har det även kommit en åskskur, härligt det behövdes men nu är det så jädrans mycket sviare ute så man får hålla sig inne! Jag som hade tvättat flera maskiner och hängt ut.......undra när det tänker torka? Jonas tycker att jag har tjatat om vår tvätt hela dagen...hi, hi!

Victor har för övrigt inte ätit mammas mjölk sedan i måndags morgon! Har fungerat riktigt bra, verkar inte bry sig så mycket om tuttarna nu heller! Detta har mamma firat (både med glädje och sorg) genom att ta sig en Corona på måndagkväll och dricka ett glas vin ikväll! Jag säger bara det var SKITGOTT!

Nää nu ska vi dona lite!

Ha en fortsatt trevlig och varm sommar kära läsare!

Kommentarer
Postat av: mamma

har kläderna torkat änn? efter regn kommer solsken

2009-07-06 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0