Så går det......

.....när man tror att hunden ska göra "det" på det rätta stället  

När vi var ute på vår obligatoriska promenad idag såg jag att Zita behövde göra "det"   så jag drog i henne eftersom det var en kvinna bakom mig och så tänkte jag att hon kunde vänta tills vi gått längre bort där det är höga snökanter. Väl framme vid snökanterna var det ingen kvinna bakom mig så jag släppte efter Zita och hon gjorde sina behov.......och vad är det som dyker upp bakom mig.....kvinnan igen!!! Hon stannade och pratade med mig om hur äckligt det var med hundskit överallt så det var bara att rycka fram påsen OCH klättra upp för snödrivan.........SUCK! Hädanefter får hon uträtta sina behov efter vägen så är det lättare att plocka upp det! 

  


I morgon åker vi hem tidigt eftersom jonas ska på sin andra intervju.......jag håller både tummar och tår att det går bra!

  




Bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0