Promenaden!

Efter att jag ätit lunch så tog jag en promenad i det fina vädret. Termometern visade -8 i solen så jag tänkte att SÅ kallt kan det inte vara i skuggan! När vi väl kommit ut förstod jag på Ronja att det var skitkallt.......hann inte gå långt innan hon skulle vända om och gå tillbaka......måste absolut vara en av de frusnaste hundarna som skapats på denna jord! Inte konstigt att hon ligger under täcket varje natt! Ringde till Jonas och han sa att det var -18 i skuggan och det kändes men tjurig som jag är så fortsatte vi vår promenadslinga.....eller jag och Zita gick frammåt i samma riktning som barnvagnen medans Ronja gick mer eller mindre bakåt! Hoppades bara att man inte skulle träffa allt för många på promenaden som skulle se hur frusen jakthund man har :-)

Efter att vi ätit middag ska vi på Granngården och köpa lite mera hundmat!

Jonas visade mig att den bärbara datorn är så modern så man behöver ingen kabel med sig :-) så här kommer några bilder på vår otroligt söta son Victor!

Tar sig en tupplur!

Tar sig en tupplur!



Redo för en promenad i kylan!



Ligger redo för att bäddas om i vagnen.....nästan så att man skulle vilja åka själv istället för att gå!

Adjöss!


Kommentarer
Postat av: mamma

lik far men söt ändå,hi hi,ja du jonken vilken smörmor du ha

2009-02-17 @ 21:15:08
Postat av: Verona

Åhhh sööööta victor :-) Han är en underbar liten varelse och han ser verkligen ut att ha det skönt i sina vinterkläder! :-) Ha det toppen! Kraam

2009-02-18 @ 07:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0