Premiär!

Ha, ha, ha tro det eller ej Jonas, nu har jag skaffat en alldeles egen blogg. Har tidigare trott att det bara var en liten modefluga men ack så fel jag hade. Var och varannan människa har ju en blogg och då kan ju inte jag vara sämre :-)

Tanken med dessa bloggar är väl att skriva vad man pysslar. Idag måndag började dagen med att väckarklockan ringde 04:30.......Jonas steg upp medans jag och Victor låg kvar i sängen som trötta sillar! Efter en stund steg även vi upp........Victor var nog tröttare än mamma. Efter att vi ätit frukost så bar det iväg till Lycksele som alla andra måndagmornar! Hoppas att Jonas hittar ett jobb på hemmaplan snart!! När vi kom fram så bar Jonas in gejerna och åkte till jobbet. Jag och Victor tog den obligatoriska förmiddagssovningen eftersom vi var uppe så tidigt! Efter att vi hade sovit klart gick vi ut på en promenad, riktigt skönt i solen men kallt som tusan i skuggan!

Tänkte bjuda på ett kort på vår gulliga son men det verkar som om vi glömt kabeln till kameran hemma........:-(

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0