Ingen medalj och fortfarande kallt!

Har nyligen kikat på VM i skidskyttet......ingen medalj för Sverige men ack så nära Anna-Carin var men nära skjuter ingen hare!

Vädret är fortfarande tråkigt.....-18 och ingen sol, allt på tok för kallt att gå ut idag med lille Victor.......nåja jag vet att jag är lite bekväm oxå!

Har även gjort mig ett fynd ?!?! idag. Nu när jag följde hundarna ut för att pinka så satt dagens VK på portdörren.......ser hur det står Marina Lindholm på den så jag tar in den och sitter och kikar i den nu.........lite fräckt men har man inte sett sin tidning innan 12:00 tillfaller den någon annan......djungelns lag!

Igår kikade vi först på MoDo-Hv71 sedan på mästarnas mästare. Prefekt att se live streaming på datorn istället för att köpa matchen via datorn. Angående Mästarnas mästare kan jag inte annat än säga att det var synd att Susanne åkte ut. Vilken kämpe hon har varit!

Nää nu ska jag roa Victor!

Se Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0