Blåsväder...

Usch vilket blåsväder det är idag! Känns som om man vill sitta inne men vi har ju radan varit ut på en promenad!

Igår var vi som sagt till stan eftersom Jonas var på intervju! Intervjun gick riktigt bra och kvinnan på Manpower skulle rekomendera företaget att träffa Jonas.....vi får bara hålla tummarna! Jonas själv ser fram emot att träffa företaget för att höra vad arbetsuppgifterna består utav....."man vill ju inte byta ner sig i arbetsuppgifter", säger den kariärskåte mannen, citatet hämtat direkt från Jonas! Ha, ha, ha!

Efter att Jonas varit på intervjun skulle jag hitta ett Drop-in ställe att klippa mig på! Gick till det nya stället på gallerian där det är billigt att klippa sig men de hade fullt och skulle bli ledig först 17:00. Gick vidare till Attityds drop-in där jag skulle få klippa mig efter ca. 20 min, ok tänkte jag det går väl ann. Satt mig ner och väntade och efter cirka 20 min var det min tur men HELL......vilken tid det tog att klippa mig! Måste ha varit helt ovan! Tilläggas bör att hon plattade mitt hår bak innan hon hade klippt mig på sidorna och luggen.........efter ca. en timme ringde min mobil och då förstod jag att nu var det kris, Jonas ringer aldrig annars! Jag svarade inte i telefonen men sedan ringde han efter ca. 10 min. igen och frågade vart jag var, i bakgrunden hörde jag en tokhungrig son grina *snyft*. Jag kunde ju inte säga att hon är så jävla seg på att klippa mig och att jag kommer om ca. 15 min.......höll god min och sa att jag är strax färdig! Efter ca. 15 min så var jag klar men då frågade hon om jag skulle klippa luggen mera.......vad tror ni att mitt svar blev???? NEJ!!!!!! Betalade fort som tusan och sprang till bilen till lille sonen som var SÅ hungrig........dit går jag aldrig igen!

Så här blev resultatet i alla fall!



Jonas och Victor sörjer för att de inte befann sig i Globen igår på AC/DC´s konsert. Här kommer istället en låt som de kan lyssna på:


Nää nu ska Victor få sig ett litet bad!

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0