Torsdag!

Fattar inte att det är sant! Det är sista natten i natt.......känns helt underbart! När jag tänker tillbaka på tiden vi har haft här i lägenheten så är det helt otroligt vad bra det har gått! Kan själv inte fatta att vi endast har haft internet här...ingen tv alltså! Det är nu man har upptäckt alla svtplay, tv4play osv. Har ändå kunnat häng amed i de program man har velat se! Kan inte sticka under stolen med att det kommer att bli otroligt skönt att se på tv hemma ;-)

Har skojat med Jonas och sagt att han får bara vistas i vardagsrummet när han är pappaledig (det är ungefär lika stort som lägenheten här)

Har kikat på vädret och det verkar som om det kommer att bli kallare i veckan...skönt! Är så less på allt slask! Vill ha snö nu! Bäst att passa på att förbättra fönstren en sista gång innan det bli - grader!

Ikväll ska jag åka in till stan(?!?!) och fika med en gammal klasskompis! Roligt att komma ut ibland och snacka lite strunt!

Måste bara få visa ett kort på min onda fot! Tappade vällingburken på foten i lördags och det här blev resultatet:



Igår drack vi lite glögg för första gpngen i år! Tycker att den ljusa glöggen är mycket godare än den mörka!

Nää nu ska jag fortsätta att surfa!

Visar bara ett par bilder på vår älskling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0