Snart nyår!

Herregud vad tiden går fort! Julafton har varit och vi hade alla varit mycket snälla eftersom vi fick fina paket. Snällast av alla var nog Victor, han fick en himla massa paket. Det var så roligt att se att han inte var rädd för tomten, ville följa med tomten hem när tomten skulle fara. Jag tror faktiskt att han kände igen rösten på tomten.

Här har han redan börjat öppna sina klappar.





Läser en god bok i sin nya fotölj.




Victor har redan hunnit med att riva ner granen en gång, blev väldigt rädd så nu är han bara och petar på den och visar sitt söta "aja baja finger".

Vi har för övrigt fixat i ordnings hans rum så nu fattas bara en rullgardin där så kan han sova i sitt eget rum.

För övrigt så rullar livet på här hemma. Igår var vi en sväng till stan men shitt vilket folk det var. Fullt på alla parkeringar men inte så mycket folk i affärerna.

Snart är det nyår och vi blir nog bara hemma och mysar på, skönt!

Har även börjat nedräkning tills jag börjar jobba, sista veckan som jag är hemma.


Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Rockermom, Anneli

Ni ser ut att haft en mysig jul! Vad jobbar du med? Jag är ju sjukskriven igen suck för ryggen, men nu kan det bara bli bättre ;)



Gott slut till er alla!

2009-12-29 @ 14:30:11
URL: http://rockermom.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Nu är det faktiskt på tiden att jag lämnar ett litet avtryck här - så mycket som jag är inne och snokar! ;) Vad härligt att julen har varit bra, hoppas att även nyårsafton blir riktigt mysig! Gott Nytt År önskar Sandra med familj!

2009-12-29 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0