Sista natten är nu ett minne...

Ja, nu har vi (jag, Victor och vovvarna) sovit sista natten i lägenheten! Det var hårt kan jag lova......ja och det berodde på att igår kväll bar vi ut soffan, sängarna och soffbordet.....jag och Jonas sov alltså på golvet! Jonas sov på mattan och på mattan hade han en tunn bäddmadrass samt ett lakan! Jag hade en tunnare filt och en ullfilt samt ett lakan! Kan säga att det tog en himla tid för mig innan jag somnade men Jonas verkar ha sovit väldigt skönt! Han har snarkat HELA natten! Skulle kunna tro att han tagit sig ett par sängfösare för att klara natten!

Innan han åkte på jobbet i morse så frågade han mig om jag hade överlevt natten och jag svarade knappt och då säger han att hans rygg känns riktigt bra! Jag är nu övertygad om att han inte kommer att sova dåligt de resterande sex nätter han har kvar här!

Idag så ska vi ut och käka jullunch! Det blir gott! Sedan vid vanlig tid ca. 15:00 rullar vi (jag, Victor och vovvarna) från Lugnet och Fågelvägen 7 för sista gången :-), ja Jonas du har bara sex nätter kvar!




Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förstår att det var hårt!! Tur att det var sista natten för dig!

Julbord...mums!! Det skulle jag gärna äta just nu!



Trevlig lucia!

2009-12-12 @ 06:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0