-12, känns som en riktig vinter nu!

Idag är det -12 och några cm snö här i L-sele, börjar så smått som att kännas som en riktig vinter. Hemma är det säkert ingen snö än, nuu vill vi ha snö så att vi kan dra Victor i sin nya pulka som han fick när han fyllde år!

Imorgon åker jag hem till Gideå eftersom jag ska till läkaren på torsdag. Jonas kommer med bussen hem på fredag. Nästa veckan är det sista gången jag och Victor åker med till Lycksele, känns helt underbart att slippaväcka honom kl 05:15 för att sätta honom i bilen och åka 18 mil!

Har för övrigt börjat lite smått att städa ut ur lägenheten! Började igår med att putsa fönstren.....shitt vad jobbigt det var! Stooora rutor som är delningsbara! Passade på eftersom det var + grader, men som vanligt så ser man i dagsljs att det är fuskat på några stället ;-(

Igår hade jag och Victor en grimastävling! Lyckades fånga några roliga grimaser i alla fall.








Sist men inte minst......kort på två riktiga polare!



Nää ska hoppa in i duschen så att man känner sig som en människa!


Kommentarer
Postat av: Anna

huva vad kallt! Men jag förstår att det är lite efterlängtat ändå, speciellt snön!!



Vilka söta kort!!

2009-12-03 @ 06:09:11
Postat av: mamma

vilka fina kort,men de är ju fina objekt oxå, krama lillebror jag längtar efter honom.

2009-12-05 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0