Vilken helg!

Helgen började med att vi gjorde en god middag (kycklingfilé som var inrullad i bacon) samt tog ett glas vin! Jag somnade som vanligt på soffan ;-)

Jonas skulle fara ut med Ronja på lördagmorgon men det hade spöregnat hela natten och som Jonas säger:

- Haren rör sig int när det regnar!

Vi fortsatte allstå bara att sova. Klockan 08:00 hade Jonas fått nog, då packade vi våra ryggsäckar och begav oss ut i skogen! Vi hittade en del blåbär och några gula kantareller. Vid lunchtid begav vi oss hem, lagomt myggbiten!







På kvällen möblerade vi om, vi bytte plats på sakerna i datarummet och Victors blivande rum! Det blev bra men är ännu ej helt klart!

På söndagen åkte jag till Umeå för att hälsa på systeryster som ligger på sjukhuset! Det var så roligt att se att hon har blivit piggare! Nu på onsdag flyttas hon till Lasarettet här i Lycksele. Det kommer att bli superbra eftersom då kan vi gå dit flera ggr/dag!

Klockan var närmare sju efter att vi hade ätit middag.......och då kom jag på att vi måste baka bullar....jästen skulle inte klara sig veckan ut! Sagt och gjort! Jag slängde på bulldegen och bakade bullar! Var väl klar 21,30.....då var det bara att trycka i sig några bullar med mjölk och hoppa ner i sängen eftersom klockan ringde 04:30 i morse!



Victor och Jonas hade haft roligt hemma. De hade varit på en långpromenad, gungat samt busat massor!

 

Nää nu ska jag åka och handla samt hämta hem favvopappan och favvosambon!

//Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0