Söndag och lite uppdatering!

Ja, nu var det ett tag sedan man skrev här och det har haft sina förklaringar!

I måndags kom mamma och syrran (Veronika) och hälsade på, de stannade tills på torsdagen! Måste säga att det var länge sedan jag haft så kul! Det måste vi göra om! Det blev sena kvällar med mycket skratt!

På tisdagen åkte vi till stan, kikade lite, shoppade och jag klippte mig även i gallerian för 190:-.....det gillade jag! Tror inte att de är lika noga som när man bokar en tid hos en annan frisör men det skiter jag i......jag blev nöjd i alla fall!

Onsdagen bestod mest av att sitta och slappa på gården eftersom vi alla var så trötta av shoppingen. Mamma färgade även mitt hår på kvällen......ja hon hann även med att färja några andra saker.....hi, hi!

Vi roade även oss med att sitta och leka på yearbookyourself.com och visst ser man att vi är släkt! Synd bara att det inte går att visa bilderna här!

På fredagen ringde Jonas hem och sa att han hade fått lifta med en från jobbet till Umeå så han undrade om jag kunde hämta honom i Nordmaling! Sagt och gjort så åkte jag och Victor till Nordmaling för att hämta den bästa sambon och pappan!

I helgen har vi för övrigt varit i skogen och plockat lite blåbär och kantareller! Hittade lite mera än förra helgen! Förra helgen blev Victor så trött så han somnade mot en tall!





För övrigt så har det utvecklats en liten datanörd här hemma! Gillar att trycka på alla knappar på tangentbordet för att sedan se vad som händer på skärmen!



Nu har vi nyligen skjutsat Jonas till bussen igen! På tisdag ska vi till "tant" Zaida för att göra ett obligatoriskt hörsletest, sedan så ska vi även någon dag åka till stan för att käka lunch med Sandra och Verona!

Avslutar nu med en bild på ett grötmonster som är myggbiten!



På återseénde!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att ha syrran och mamma hos dig!! Det är alltid kul att träffas å surra lite!

2009-08-24 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0