Helg!

Ja nu är det bara några timmar kvar tills vi rullar hemåt!

Hade en trevlig födelsedag igår med tårta och presenter! Vi åt även middag ute vilket var väldigt trevligt! MEN när jag skulle hissa ner bakrutan (för att ha öppet för hundarna) så fungerade det helt plötsligt inte att hissa upp den! Vi drog i rutan, ja gjorde nog allt man kan tänka sig men rutan satt verkligen fast!

Idag kom lillebror förbi och skulle hjälpa mig men han hade inte tillräckligt med verktyg så det var bara att rulla in på bilbolaget. Måste verkligen säga att de är väldigt hjälpsamma där......alla engagerade sig! Hmmm undra om det är för att man är tjej ......sa även att jag skulle köra 18 mil hem.

Eftersom delen inte fanns hemma skulle de ta den från en annan bil, bara så att de fick upp rutan! Jag lämnade bilen och efter ca. 30 min ringde han och sa att bilen var fixad! Det är service! Ja, inget är ju tyvärr gratis!

Till veckan kommer mamma till Gideå. Då ska vi bara mysa och ha det trevligt! Hoppas även att syrran har ork att följa med, det skulle vara så roligt!

Nää nu ska jag packa ihop det sista innan Jonas kommer hem!

Ha en trevlig helg allihopa!

Visar er en bild på två polare!


Kommentarer
Postat av: mormor

två snyggingar

2009-08-15 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0