Dagens träning!?

Ja, av någon anledning så är Victor jätterädd för dammsugare (som sin pappa ;-) när han är trött! Gråter hejdlöst när han sitter på golvet eller i stolen! Han blir väldigt lugn när jag håller i honom! Till saken hör att det blir väldigt mycket hundhår här hemma när det är två hundar som byter päls, Victor ser själv ut som en hund när han kryper omkring på golvet!

Har nu tänkt i några dagar att jag måste ta mig ann dammsugningen! Jonas har sagt att det kan vänta tills han kommer hem men det tyckte inte jag! Sagt och gjort! Jag tog fram dammsugaren, startade den och Victor gråter! Kommer då på den smarta iden att jag tar honom i vår bärryggsäck.......vilket han gillade! MEN det är inte lätt att gå omkring och dammsuga med 9,5kg på ryggen!



Victor var nöjd i alla fall!

Tjingelin!

Kommentarer
Postat av: Rockermom, Anneli

Oj, det där så jobbigt ut! Men vad gör man inte för de små liven?!



Kram Anneli

2009-08-27 @ 09:32:59
URL: http://rockermom.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Vad du är uppfinningsrik! Det där räknas verkligen som dagens träning! Måste ha blivit en aningens varmt...!

2009-08-28 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0