Åter till den grå vardagen!

Ja nu är vi åter i Lycksele! Jonas skulle åka buss till Lycksele på söndagkvällen eftersom jag skulle till doktorn på måndagen. Jag och Victor skjutsade Jonas till Husum för att invänta bussen MEN bussen var 15 min sen och busschauffören kunde inte garantera att han skulle hinna fram till Umeå för byte så det var bara att återvända hem och skjutsa upp älsklingen till Lycksele. Jag och Victor åkte tillbaka till Gideå igen på måndagmorgon!  Det kan man kalla extrakörning! Tack kära Länstrafiken!

För övrigt så är Victor inte så pigg, dålig i magen och 37,7.........har läst att barn har inte feber förrän de har 38 grader men han känns varm i alla fall! Skulle nog tro att det är några fler tänder på G! Stackars liten!

I helgen blir det bara att slappa........hade först tänkt att åka på Nolia i Umeå men inte nu efter att vi fick en extra sväng på ca. 40 mil! Eventuellt åker vi och kikar på lite folkrace, syrrans pojke ska köra!

Nää nu ska man värma lite lunch!

På återseénde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0