9 månader!

Herregud vad tiden går fort! Victor är redan nio månader idag! Har varit på "8 mån. kontroll" idag. Han väger nu 9530g och är 75 cm lång! Fick även lite information om tänder, risker i hemmet osv. För övrigt  så gick han igenom besikningen utan anmärkning ;-)

Igår var vi en sväng till stan. Fick en en god lunch och en fin blomma av de bästa vännerna Sandra och Verona! Sedan åkte jag och Victor på Beijer för att kika på kök! Oj, oj, oj vad mycket fint det finns.......såg ett kök där som jag fastnade för direkt! Ballingslövs Meny med herregårds tillbehör! *mums*

Idag är det rena sommarvärmen ute. Jag och Victor har tagit oss en stärkande promenad och suttit ute i det härliga vädret! Victor har även kommit på en mycket rolig sak........gåvagnen! Han går med den helt själv och tycker att det är skitkul! Tar det stopp så trycker han bara på lite extra så kommer han över mattor och dylikt! Storkillen!

För övrigt så börjar det att kännas som om det är nedräkning tills man ska börja jobba........kikade in en sväng på jobbet igår och meddelade att jag anländer måndagen den 4 januari..........TUR att det är ca. 4 månader kvar!


Ha, ha...ser ut som det är skitäckligt på garderoben men jag lovar...det är bruntejp som vi inte fått bort helt!


Full fart framåt!





Helt plötsligt får han syn på lampan!

Nää nu ska vi käka lite banan!

Ha det så gott alla i cyberrymden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0