Vilken dag!

Nu tror jag bestämt att våren är här på riktigt! Solen värmer och det är så skönt att ta en promenad mitt på dagen! Victor tog sig en riktig sovmorgon i morse......väckte honom kl. 11:00.  Det är så roligt att se, han är alltid på jättebra humör efter att han har vaknat.......skrattar och tar genast tag i sina fötter!

Igår åkte jag på dollar och införskaffade några tuggben till hundarna.......det gillade dem! Efter att jag hade varit där åkte jag förbi ICA och hyrde filmen "Patrik 1,5"........klart sevärd......vi fick då skratta i alla fall!

Har även glömt att berätta att vi har köpt en förpackning gröt som Victor ska få prova någon gång.........ja det känns som om man både vill och inte vill att han ska få smaka! Det är ju så himla enkelt att amma.......åja han ska väl inte sluta amma bara för att han ska få smaka gröt men det är ju ett steg i att han bli bara äldre vår gounge! Både på gott och ont!

Nu stundar sig snart middagen och då ska man ta fram sina "kastrulltekniska" kunskaper och göra biff! Gott!

Bjuder även på en bild på Victor och en av hans favvoleksaker.....bitringen!




  








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0