"Vi köper dina skor"

Igår kom ett erbjudande från Sportringen i brevlådan där det stod att de betalar 200:- för dina gamla skor (gympaskor) när du köper ett par nya från New Balance. De hade även ett erbjudande som resulterade i att du betalar 299-: för ett par nya skor efter inbyte! Sagt och gjort, idag åkte jag till sportringen med mina gamla luktande Asics i en systemspåse. Hittade ett par skor som passade mig men var väldigt skeptisk när jag skulle betala, frågade lite försiktigt om han ville ha mina gamla och de ville han, 299.- för ett par nya skor som hade kostat 700-:!  Vilket erbjudande! 

I veckan åker jag, Victor och vovvarna till Långvattnet med mormor! Pappa Jonas ska på kurs till Borås och kommer tillbaka på torsdag. Hörde på radion att telefonerna fungerade inte i Långvattnet och skulle vara lagade den 6/5...........nästan så att man tror att ska till världens ände men det är ju bara 3 mil från centralorten.....Åsele! Kommer då inte kunna använda mammas bärbara dator och blogga........

För övrigt är det väldigt varmt här, +16 ute och +37 inne i vårt lilla kök................

Nää nu ska Victor och jag busa innan vi ska hämta Jonas och åka hem till Gideå!

Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var inte ett dåligt erbjudande! jag hade gärna sålt mina gamla dojor!

Faktiskt så kommer jag hem i slutet av maj. Jag kommer att vara hemma under sommaren och förhoppningsvis får jag mig ett jobb! Aaron måste tyvärr stanna här, han måste jobba. Vi ses i sommar!!

2009-04-25 @ 14:01:46
Postat av: Anna

Idag blev en av mina sandaler stulna på stranden när jag var ute och gick med vovven! Kul! undrar vad jag ska ha en sko till? Kanske man kan sälja en för en hundring?!

2009-04-27 @ 10:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0