Fredag hela dagen lång!

Ja, då var den bästa dagen på hela veckan kommen, FREDAG! Idag händer det inte så mycket, tänkte gå ut på en promenad men det blåser storm ute så jag hoppade över det!

I morse vaknade Victor 07:00 och var jättepigg.......det var tyvärr inte mamma men när man hör sin underbara son ligga och jollra så blir man inte annat än pigg! Efter att han legat och pratat en stund så somnade han om igen! 

 
Vi städade även lägenheten igår......eller jag städade och Jonas roade Victor! Victor har blivit så rädd för dammsugaren.....gråter när man startar den, måste vara någonting som han ärft av sin far för Jonas mamma har berättat att Jonas var oxå rädd för dammsugaren när han var liten! 
 

Efter att städningen var klar fikade vi vårt gofika! Bakelsen fick 3/5 i betyg......lite för mycket chokladmousse i den enligt min mening! Tyvärr var min favorit slut.....cremebullen!

          

Ikväll blir det bakning för hela slanten och i morgon blir det till att stiga upp i ottan för att sjunga en liten trudelutt för min andre hälft! Han ska väl få ett paket oxå! Ni som kommer på fika får smaka på en vanlig hederlig gräddtårta samt en budapestbakelse!

Ha det gott kära läsare!





Kommentarer
Postat av: mamma

tårtorna var supergoda, o lille viktor glad som vanligt,och födelsedagsbarnet hade blivit ett år äldre,men nästa år blir det stor kalas, då fyller mågen 30 bast

2009-04-19 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0