Dessa sommardäck!

Som jag skrev tidigare var jag ner till stan förra lördagen och beställde två nya sommardäck. De fanns ju så klart inte hemma. Igår fick jag ett sms av bilbolaget att däcken var klar, efter några timmar ringde en karl från bilbolaget och sa att däcken var klar. Berättade för honom att vi hämtar dem på lördag eftersom vi är borta på veckorna, vilket gick utmärkt! Alldeles nyss ringer telefonen igen och på andra sidan änden är det en kvinna från bilbolaget som säger att det vore bra om jag hämtar mina däck snarast eftersom de har ett sådant hårt tryck där! Upprepar återigen att vi hämtar dem på lördag eftersom vi är borta på veckorna!!!!!!!! Kanske ska ringa dit och säga ATT JAG HÄMTAR DÄCKEN PÅ LÖRDAG!

För övrigt har vi promenerat idag ute i den härliga vårsolen! Undrar även vad man ska äta till middag. Jonas ska nämligen äta pizza med sitt jobb.......fusk! Hoppas att han kommer hem med något gott fika bara!

Nää nu ska jag hoppa in i duschen.







Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0