Den stora grötdagen!

Dagen började med att jag ordnade frukost på säng (som alla lördagar) till Jonas  . Vid lunchtid packade vi in oss i bilen och begav oss till Husum för att titta på lite fotboll! Som vanligt så är det alltid svinkallt där, jag och Jonas höll på att frysa ihjäl innan det var slut! Victor han sov så skönt i sin vagn!

Sedan begav vi oss hem och ordnade lite gröt till Victor, hans första gröt! Till en början undrade nog han vad det var men efter en stund tyckte han att det var riktigt gott!







Nåja, vi kompletterade även med äkta "mammamjölk"!

Efter att han ätit gröt så ordande vi ett hand & fotavtryck! Måste säga att det var riktigt svårt eftersom handen och foten skulle tryckas ner en aning i leran.....men tredje gången gillt!  

Nää nu ska jag fortsätta med middagen eftersom grabbarna sitter och tittar på ! Det blir benfri fläskkarré med paprikasås och potatis! Tror även att jag ska sno ihop en kaka till efterrätt!

Tjingeling!

  


Kommentarer
Postat av: Emzon

Ho ho... va på fest igår och fick höra att du hade en blogg. Superkul!! Kram

2009-04-05 @ 07:03:40
Postat av: Anna

Mmm gott med gröt! Vad roligt med bilder av den första måltiden!



Jag fick kommentarer från Britt-Inger när hon var i stugan! Vad roligt att hon har en dator där!Jag är impad!

2009-04-05 @ 14:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0