18 mil i bil....

Ja idag åkte vi  tillbaka till Lycksele igen! Roligt att träffa karsloken igen och Victor fick träffa sin pappa igen! Vilken härlig dag det har varit! Vi började dagen med en morgonpromenad i det fina vårvädret, satt sedan ute och drack en kopp kaffe medan Victor sov i vagnen. Lagomt till att vi skulle sätta oss i bilen för avfärd mot Lycksele drog molnen in!

När vi kom fram till Lycksele gick jag och köpte mig ett par nya skor som jag spanat in på Eurosko! Det blev ett par av märket Adidas. Sista paret i min storlek........tur eftersom att jag kastade mina förra sommarskor i höstas och åkte nu upp i mina "foppaskor".

Ikväll har vi tagit en promenad i kvällssolen. Pälshögarna blev så skitiga så skurhinken fick tas fram!

Nu stundar lite nyheter sedan blir det sängen!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en härlig dag! Njut av vårvädret, av att ha nära till karln och ha en underbar son!

2009-04-23 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0